Поліетиленові пакети з логотипом

Незамінний поліетилен: нові ідеї

Пакети з логотипом Поліетиленові пакети з лого Поліетиленові пакети з логотипом

Пакет з поліетилену – міцна і якісна упаковка, яка не потребує реклами. Складно знайти виробництво, де можна було б обійтися без «всюдисущого» поліетилену. Універсальний засіб упаковки застосовують для транспортування та зберігання споживчих товарів, починаючи від продуктів і закінчуючи одягом.

Основні категорії пакетів з поліетилену

• Шарудливі «майки».

• Пакети для фасування.

• Сміттєві мішки з ручками або затягувати стрічками.

• Пакети з ручкою «банани».

• Поліетиленові пакети з ручками – петлями.

• Фірмові пакети з логотипом підприємства.

Крім того, різновиди поліетиленової продукції розрізняють за вантажопідйомністю, обсягом і розмірами.

Ділові стосунки починаються … з логотипу

Компанія вибудовує відносини з потенційними клієнтами за допомогою інформаційних носіїв. Барвисті пакети з інформацією про компанію та логотипом фірми – безпрограшний варіант.

Вартість пакету залежить не тільки від складності зображення, але і від поліетилену, витраченого на його виготовлення. Товщина плівки та геометричні параметри – основні складові, що формують вартість виробу.

Якщо ви шукаєте економічний варіант, слід звернути увагу на пакет – майку, яка при невеликій товщині може витримувати значні вантажі, а місткість забезпечується за рахунок використання бічних складок.

Щоб прийняти рішення – продумайте шлях!

Пакети з вирубними ручками відрізняються особливою міцністю, а донна складка забезпечить достатньо місця всередині. Такий пакет можна використовувати багато разів, а зображення на упаковці не деформується. Для виготовлення таких пакетів використовується поліетилен більшої товщини, відповідно, вартість замовлення зростає.

Після того, як ви повідомили дизайнерам компанії LoveBag розміри пакету, слід вибрати малюнок.

Перед друком замовник повинен визначити обсяг фарби і кількість відтінків. Не варто перевантажувати фірмовий пакет великою кількістю інформації. Головна мета – обіграти логотип фірми, а не викласти перелік усіх магазинів або каталог товарів на невеликому «листку» поліетилену.

Замовити