Пакети паперові оптом

Упаковка – сфера застосування паперу!

Паперові пакети Пакети паперові оптом Пакети паперові

Якщо говорити виробництві паперових пакетів в країні, то воно тільки набирає темпи. У той час, як у зарубіжних колег вже досить нових технологій в даній галузі.

У Європі виробники купують переважно оригінальну упаковку з традиційних матеріалів – картону та паперу. На Сході використовують особливий сорт паперу з імітацією замші або шкіри.

Дорогий одяг, взуття, аксесуари, косметика, парфумерія – основні галузі, де не обійтися без застосування паперової упаковки. Крім того, оптові замовлення паперових пакетів часто роблять кондитерські компанії та виробники елітної алкоголю. Пакет стає не просто атрибутом, що підкреслює високий рівень обслуговування, а й виконує роль інформаційного носія.

Відмінності пакетів

Форми – прямокутники – паралелепіпеди зі зміною параметрів.

Розміри – починаючи від мініатюрних до величезних (для ювелірних виробів підійдуть крихітні коробочки, а для упаковки верхнього одягу і зимового взуття знадобляться самі великі упаковки).

Призначення . Наприклад, в корпоративних пакетах на виставках роздають календарі, щоденники. Можна замовити пакет безпосередньо під форму виробу – винну пляшку.

Нанесення зображень

Найдешевший спосіб друку – офсет . Якщо оформити середній або великий тираж, то ви зможете заощадити максимально. Досягти прийнятної вартості за велике замовлення можна на тиражі від п’ятисот пакетів і більше.

Шовкографія підходить для друку на кольором матеріалі . Насичені фарби в поєднанні з УФ-лакуванням або покриттям лаком з блискітками дає кращі результати.

Надати матеріалу дорогий вид можна за допомогою тиснення . Використання фольги дозволяє отримувати кольорові і голографічні варіанти металевих відтінків.

Оптовий замовлення або разові партії?

Вартість пакету залежить від складності картинки, способів обробки, матеріалу, розміру, і, звичайно, тиражу. Чим більше розмір, тим дорожче буде коштувати пакет. При нестандартному крої паперу виходить багато відходів.

Зниження ціни можна досягти збільшенням тиражу. Приміром, використовуючи офсетний друк, можна досягти колосального зниження вартості при тиражі більше тисячі штук . Економ – варіант друку – в одну-дві фарби.

Кольоровий заливка фону обійдеться дорожче, так як для рівномірного фарбування потрібно наносити фарбу не один раз.

Замовити