Пакети з паперу – це вигідне вкладення або одноразова трата?

Пакети з паперу

Паперові пакети в Києві – популярний спосіб реклами. З кожним днем цей вид упаковки займає все нові позиції в сферах діяльності. Паперові пакети використовують для речей, взуття, продуктів, галантереї. Фірмові пакети з логотипом, виготовлені з картону, потихеньку витісняють інші конкурентні товари на ринку.

Чи варто витрачати більше?

Порівняно з поліетиленовою продукцією, паперові пакети коштують дорожче, однак це не зупиняє багатьох замовників. Може, це марна трата грошей? Однак поява на паперовій упаковці логотипу компанії або рекламного слогана є хитрим маркетинговим ходом.

Адже покупці і клієнти, що отримали товар в брендованих пакетах, напевно не викинуть пакет після того, як принесуть додому. А це означає, що про Вашу компанію ще згадають неодноразово! І, через час, десятки, сотні людей побачать рекламу і незабаром стануть потенційними клієнтами компанії.

Нав’язливість або нагадування?

У Києві паперові пакети замовляють не тільки компанії, що мають фірмові точки продажів і торгові мережі, але і виробники, які розуміють, що реклама змінює все. Проведення виставок, презентацій, промо-акцій – ідеальний випадок «заявити світові про себе». Всі знають, що зорова інформація запам’ятовується людям особливо добре, тому реклама на ТБ є недешевим задоволенням.

Оригінальний логотип у поєднанні з яскравим паперовим пакетом стане своєрідним «стоп-кадром» для перехожих. Несвідомо в голові спливе рекламна фраза, як тільки людина зацікавиться певної товарної групою.

Методи маркетингу, або Паперова перемога!

Сучасні споживачі прекрасно розбираються у багатьох «хитрощах» рекламних компаній. Такі стандартні прийомчики як радіореклама, кліпи на ТБ, нудна статистика в ЗМІ і роздача листівок на вулицях більше дратують, ніж приваблюють. Інтернет-способи залучення клієнтів також «працюють» з великою натяжкою.

Спливаючі вікна і контекстна реклама, немов невидимка, проходить крізь уми обивателів. Поряд з цим, використання фірмових паперових пакетів – це вигідна і грамотна інвестиція компанії у власний розвиток. LoveBag – простий спосіб підкреслити власний престиж і поліпшити впізнаваність бренду.

Хто винайшов паперову упаковку?

Корисне винахід, який завоювало весь світ

У Європі упаковку з паперу винайшли у вісімнадцятому столітті. Ясна річ, що в ту пору всі заготовки виконувалися вручну, а картон використовували для виготовлення круглих і овальних коробок. Напевно в пам’яті «маються» фото або кінофільми тих часів: в красиві коробки укладали капелюшки, парфумерію, ліки і кондитерські вироби.

Щільні коробки з картону займали дуже багато місця на складі, тому в скоріше з’явилася паперова упаковка. Продавець упаковував в папір всі товари, завдяки заготівлях на особливій формі. Такий спосіб мав недоліки – процес сповільнювався і був незручним.

Правильне рішення: новий виток поліграфії

У 1987 році була винайдена складна модель коробки, придумана власником друкарні в Брукліні Робертом Гейром. Неполадка в роботі машини призвела до геніальному винаходу – можливості виготовляти викрійки коробок з рівними згинами. Незважаючи на користь винаходи, воно деякий час не було затребувано. Через сім років покупці побачили на полицях партію «квакерская вівсянки» в паперовій упаковці. У сучасних компаній є можливість замовити партію паперових пакетів в Києві прямо зараз.

Багато років тому …

Виявляється, сучасні пакети були і раніше, тільки виглядали вони інакше. Для транспортування продуктів використовували мішки з бавовни, джуту, шкіри. З розвитком паперової промисловості в Європі пов’язана поява пакетів з паперу. У порівнянні з шкіряними мішками, паперові пакети були набагато легше, а нанести малюнок на поверхню можна було в друкарні. Так пакети стали використовувати в якості упаковки для пудри, борошна, тютюну та бакалії.

Автор статьи: Попова Татьяна